Sunday 23 October 2011

sang merah malu ,sang biru gembira

cerita ini yang saya suka huuuu.malam tadi saya menonton tv pada pukul 8.30 mlm ...sy singah diwarung mamak ingin melihat arsenal lawan stok cty malahan hajat saya ingin lihat perlawanan itu terhalang dgn peminat sang merah dan sang biru burung semalam .tapi sy x kesah sy join perlawanan itu ,sy berpihak kepada sang biru burung itu.sy datang lambat cikit pada masa itu sang biru telah menjaringkan  1goal sang merah tongkat cabang tiga itu.pada perlawanan itu sungguh sy gembira kerana banyak kumpulan sang merah telah mendapat kad jemputan berwana merah dan kuning yang banyak dari pengadil yg baik hati huuuu.....sungguh kagum perlawanan itu semua penyokong sang merahtelah membara didada dgn meyalah kan pengadil yg baik hati itu...saya suka kerana sang biru telah tewas kan sang merah dengan tammatnya perlawanan itu pengadil itu kata pengesahan gol dengan hadiah buat sang biru kepada sang merah serta terdiam tempat itu dengan penyokong merah  diraikan penyokong biru ...saya pun menjerit menang huuuuuuuu kerana hapy sang biru malu kan sang merah ....dengan gol        1           vs                6

                                        
                                 


huuuuuu..........menang ......
  huuuuu seonok

No comments: